Икариам 0.3.4   Leave a comment


Българските играчи на браузър играта Икарим имат повод за празнуване, защото днес на трите сървъра бяха качени не една, а цели две версии – 0.3.3 и поправящата бъговете й 0.3.4.Да, при нас тези ъпдейти закъсняха с няколко месеца, но поне не бяхме принудени да играем с недообмислената 0.3.3 и стартираме директно с подобрения вариант.Освен това скоро Икариам обществото ще се разшири, защото от Gameforge ще стартират нов сървър Делта след два дни.

Ето какво включват двете версии:

0.3.3

  • Поканете приятелите си по-лесно: В опциите ще намерите бутон “ Поканете приятели“. Този бутон, ще ви предоставя линк, който вие ще можете да давате на приятелите си. Ако те го използват и се регистрират в Ikariam, техните градове, ще бъдат възможно най-близко разположени до вашата столица. Играчи, които са неaктивни, баннати или включили режим почивка няма да се включват при изчисляването на вярата.
  • Направени са промени във Варварските селища: Селището е разширено от 10 на 15 ниво. Въпреки това играчи, които са достигнали последното ниво няма да виждат новите нива, тъй като количеството на ресурса е намалено. Варварските селища добиват преимуществено мрамор пред кристал (това е нововъведение). Сега варварските селища винаги имат достатъчно мрамор.
  • Малки промени в изгледа на сградите.
  • Направени са промени в морала по време на битките: Занапред армиите няма да разполагат със собствен морал, тъй като той ще бъде свързан с играча. Показването на морала в подробните доклади е променено, в следствие на споменатата промяна. Промяната на морала по време на битките ще бъде изписвана освен текстова форма и в графична.
  • Въведени са промени в поведението на корабите, когато пристигнат в градовете. До сега вражеските кораби можеха да преминават през наличните блокади, но от сега натам те ще трябва да се съобразяват с тях. Мисиите нападение и окупация на същият остров няма да се влияят от тях, тъй като нямат нужда от пристанище, за да се реализират.
  • Занапред защитника няма да може да бяга от битки, като изпраща биещият се гарнизон някъде. Те ще могат да бягат само като нападатели, но затова ще им се наложи да оцелеят през рунда на битката. Биещите се единици няма да могат да се виждат повече в общия брой на единиците в града. Те ще се показват във военния съветник, като Гарнизон защитаващ пристанището или Гарнизон защитаващ града.
  • Казармата и корабостроителницата са ревизирани. Единиците вече няма да бъдат индивидуално завършвани, като ще са достъпни след като бъдат завършени. До три единици могат да се обучават наведнъж.
  • Списък за обучение на шпионите:Няколко шпионина могат да се обучават по едно и също време. Шпионите няма да бъдат вече индивидуално обучавани, но след като бъдат обучени ще бъдат на разположение. До три шпионина могат да се обучават по едно и също време.
  • Размерът на експериментите е ограничен. До сега нужният кристал непрекъснато растеше. От сега натам максимумът на кристалите ще е 300 000, което ще отговаря на 150 000 изследователски точки.
  • Ограбването на градовете ще е по-лесно. Ако нападнатия играч няма армия в момента, битката ще започне веднага след като бъде пробита градската стена.
  • Промяна в складовете: Размерът на ресурсите, които са защитени от кражба е увеличен от 1% до 6%. Също така е увеличено и количеството на защитените от кражба ресурси при използването на амброзия. Когато играчът е неактивен стойностите се връщат към предишните. От сега натам ще са позволени само до 4 склада за един град. Ако има играчи разполагащи с повече от 4 склада в един град, излишните складове няма да бъдат изтрити и ще функционират нормално.
  • Нови класации: Две нови класации. „Вашите Дарения“-тук се отчитат дарените ресурси за разширяване на чудесата и мините/горите. Всички дарения за запазени. Класация за консумация на ресурси. Тук се отчитат всички вложени ресурси в сгради, армия (общото количество ресурс използвано за развитие на акаунта). Загубата на армия, няма да рефлектира върху тази класация. Начaлната стойност за тази класация се взема от строители и класацията за дарения.
  • Промяна в разходите: Разходите се удържат за час, а не за всеки 20 мин. Въпреки това разходите са точно калкулирани, в зависимост от продължителността за използване наа армията. Ако една армия пътува 30 мин., ще има двоен раход. last saved version 1 2010-03-19 18:23:23 Review
  • Поканете приятелите си по-лесно: В опциите ще намерите бутон “ Поканете приятели“. Този бутон, ще ви предоставя линк, който вие ще можете да давате на приятелите си. Ако те го използват и се регистрират в Ikariam, техните градове, ще бъдат възможно най-близко разположени до вашата столица. Играчи, които са неакативни, баннати или включили режим почивка няма да се включват при изчисляването на вярата.
  • Направени са промени във Варварските селища:Селището е разширено от 10 на 15 ниво. Въпреки това играчи, които са достигнали последното ниво няма да виждат новите нива, тъй като количеството на ресурса е намалено. Варварските селища добиват преимуществено мрамор пред кристал ( това е нововъведение). Сега варварските селища винаги имат достатъчно мрамор.
  • Малки промени в изгледа на сградите.
  • Направени са промени в морала по време на битките: Занапред армиите няма да разполагат със собствен морал, тъй като той ще бъде свързан с играча. Показването на морала в подробните доклади е променено, в следствие на споменатата промяна. Промяната на морала по време на битките ще бъде изписвана освен текстова форма и в графична.
  • Въведени са промени в поведението на корабите, когато пристигнат в градовете. До сега вражеските кораби можеха да преминават през наличните блокади, но от сега натам те ще трябва да се съобразяват с тях. Мисиите нападение и окупация на същият остров няма да се влияят от тях, тъй като нямат нужда от пристанище, з да се реализират.
  • Занапред защитника няма да може да избягва от битки, като изпраща биещия си гарнизон някъде. Те ще могат да бягат само като нападатели, но затова ще им се наложи да оцелят през рунда на битката. Биещите се единици няма да могат да се виждат повече в общия брой на единиците в града. Те ще се показват във военния съветник, като Гарнизон защитаващ пристанището или Гарнизон защитаващ града.
  • Казармата и корабостроителницата са ревизирани. Единиците вече няма да бъдат индивидуално завършвани, като ще са достъпни след като бъдат завършени. До три единици могат да се обучават наведнъж.
  • Списък за обучение на шпионите:Няколко шпионина могат да се обучават по едно и също време. Шпионите няма да бъдат вече индивидуално обучавани, но след като бъдат обучени ще бъдат на разположение. До три шпионина могат да се обучават по едно и също време.
  • Размерът на експериментите е ограничен. До сега нужният кристал непрекъснато растеше. От сега натам максимумът на кристалите ще е 300 000, което ще отговаря на 150 000 изследователски точки.
  • Ограбването на градовете ще е по-лесно. Ако нападнатия играч няма армия в момента, битката ще започне веднага след като бъде пробита градската стена.
  • Промяна в складовете: Размерът на ресурсите, които са защитени от кражба е увеличен от 1% до 6%. Също така е увеличено и количеството на защитените от кражба ресурси при използването на амброзия. Когато играчът е неактивен стойностите се връщат към предишните. От сега натам ще са позволени само до 4 склада за един град. Ако има играчи разполагащи с повече от 4 склада в един град, излишните складове няма да бъдат изтрити и ще функционират нормално.
  • Нови класации: Две нови класации. „Вашите Дарения“-тук се отчитат дарените ресурси за разширяване на чудесата и мините/горите. Всички дарения за запазени. Класация за консумация на ресурси. Тук се отчитат всички вложени ресурси в сгради, армия (общото количество ресурс използвано за развитие на акаунта). Загубата на армия, няма да рефлектира върху тази класация. Начaлната стойност за тази класация се взема от строители и класацията за дарения.
  • Промяна в разходите: Разходите се удържат за час, а не за всеки 20 мин. Въпреки това разходите са точно калкулирани, в зависимост от продължителността за използване на армията. Ако една армия пътува 30 мин., ще има двоен разход.
  • Нововъведение – Ако нападателя оттегли армията си по време на битка, армията ще има нужда от допълнително време, за да се върне
  • Нововъведение – Промени в кода на играта, за по-добрата и работа
  • Нововъведение – Променен е изгледа на баланса.
  • Нововъведение – Екранът за преразпределяне на точките дипломация в посолството на лидера на съюза е променен.
  • Поправено – Поправено е времето, за което се връщат войските оттеглени от окупирани градове.
  • Поправено – Поправени са грешки свързани с пристигащата армия.
  • Поправено –Поправени са грешки възникващи при изтриването на град.
  • Поправено – Отстранени са различни грешки при изписване на действия

0.3.4

  • Feature – Има директне достъп от акаунта към условията за поверителност.
  • Feature – Сега е невъзможно да се върне армия, от окупиран или съюзнически град през военния съветник, ако вашият собствен град е окупиран или пристанището ви е блокирано, освен ако не става дума за същия остров..
  • Feature -Сега е възможно частично да се оттегли гарнизон от битка.
  • Bugfix – : Неправилен защитен капацитет на складовете при грабеж на неактивни играчи (0.75% вместо 1%)
  • Bugfix – Поправен е бъга с изчисляването на точките от изследванията на бъдещето.
  • Bugfix – Поправен е бъга, при който се появява бяла страница пир опит за изтриване на град.
  • Bugfix – Оправен е бъга при, който ако бутнете кантората, офертите които са били предложени от вас са все още активни.
  • Bugfix – Възможността да се пращат шпиони без да имате достатъчно злато.
  • Bugfix – Не намаляващият морал при битки с противници.
  • Bugfix -: „Unknown Loca-Function“ поправено. Съответните съобщения се изписват правилно. Старите съобщения не се ъпдейтват в следствие от поправката.
  • Bugfix – Ако в една битка, освен стената няма оцелели единици, досега и двете страни губеха. От сега нататък защитника ще бъде победител.
  • Bugfix -Ако двете страни имат еднакви загуби и щети в даден рунд, ще имаме ново преразпределение на морала в този рунд.
    В случай на еднакви загуби: В следствие на идентичните загуби на двете страни морала на нападателя намалявя с 50 точки.
    В случай на идентични щети В следствие на идентичните щети на двете страни морала на нападателя намалявя с 50 точки.
  • Bugfix -Беше възможно да се направи „ping“ атаки, чрез използването на една единица.
  • Bugfix – Визуалните бъгове в докладите са отстранени.
  • Bugfix – Отстранени са грешки в мейла от facebook, за добре дошли.
  • Bugfix – Бъг водещ до грешно определяне на големината на бойното поле.
  • Bugfix – В случай, че защитникът не е имал армия, може да получи само съобщение“Вие сте войници са загубени.“, но не и доклад за битка.
  • Bugfix – Играчи били повече от 30 дни в почивка, вече се изкарват автоматично от този режим.
  • Bugfix -В случай, че издръжката на един играч е грешна ,тя ще се коригира автоматично веднъж на ден.
Advertisements

Posted 14/06/2010 by Gonrah in Новини

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Промяна )

Connecting to %s

%d bloggers like this: